yX Media - Monetize your website traffic with us

Thursday 18 April 2013

(VIDEO) ‘Bodo, bodo…ulamak bodo, bodo, bodo…ulamak bodo’


Kasihan kami lihat Pak Syeikh ini berceramah. Nak tergelak pun ada, nak tegur, serban besar pada kepala lutut, tapi itulah yang terjadi dan video di bawah tidak disunting atau di super imposekan.

Puncanya, ceramah UMNO sedang berlangsung berhampiran dengan tempat ceramah beliau. Kata-kata beliau yang juga dikatakan sebagai ulama pondok Tuan Guru Abdullah Samah di Batu Lintang itu amat kesat dan keterlaluan.



Beliau juga kelihatan seperti hilang arah tujuan dan tenggelam punca dengan ceramah yang berlangsung bersebelahan dengan tempatnya.

Sepatutnya beliau meneruskan ceramah tanpa pedulikan apa yang disampaikan oleh seterunya, tapi ‘marah’ punya pasal, habis lari tajuk dan mood nak berceramah, alih-alih dimaki hamunnya orang di sebelah.





Penyokong-penyokongnya hanya mampu ketawa melihat keletah manusia yang bergelar ulama ini..

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. salam tuan punya blog, ada typo error ke? abdullah samaah or org kelate panggil dia haji lah.. tu yg jerit bodo bodo bodo tu bukan dia.. copy dari mana artikel ni.. haji lah bukan orang pas cuma exPAS.. terang2 ada bendera pas kat situ..

    ReplyDelete